Fuska??

Jag funderar på att vara lite kreativ och skapa mina egna acne jeans kopior...Asså inte för att det måste se ut som att jag går i acne =) utan för att deras jeans med congac färgade mocka detaljer är SÅ snygga och varför betala 1500 när man kan fixa ett par cheap m för 499 och lite mocka tyg..hmmm =) Vad tror ni? verkar ju inte så svårt fixat iaf. MEN jag och symaskiner har ett tyst krig emellan oss så jag har den viktiga uppgiften framför mig att sluta fred med det släktet innan jag kan börja! Annars blir det 499 kr rätt ner i sjön! =)


ACNES

   

Cheap Monday 499kr, mocka på meter vara =)


Kommentarer
Postat av: Clara

Vännen! Sa inte du att bloggdesign.se skulle hjälpa mig me min rutna blogg?? Den e ju så B idag. Men den sidan e under uppbyggnad står de!?...Hjälp:) Hoppas du har en bra dag!



PUUUSS

2010-02-06 @ 14:05:24
URL: http://baragott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0