Poledancing!

Jag har bestämt mig för att det är dax att komma iform ordentligt nu. Mitt problem är att jag tröttnar alldeles för snabbt på de flesta träningsformer. Jag är gammal dansare men kunde inte hålla på längre för kroppen höll inte och tillslut gav jag upp! Jag jämför allt med dansandet, som var det enda jag egentligen gillat att hålla på med. MEN jag tror jag kanske hittat nåt riktigt kul nu. En ny träningsform som blivit super stor i staterna har nu även tagit Sverige med storm och utbudet är riktigt stort nu. Sverige nu  blir vi Poledancers! =)
Man får en hysteriskt bra träning och man aktiverar precis hela kroppen. Du får en riktigt bra kombo av styrka oh smidighet och GUD så kul! =)
Kurserna börjar i mitten av Mars och jag är stoked!!








hahaha var tvungen att lägga upp den här bilden! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0