Dagens inköp Gina för folket!



Alexander Wang s2010


Gina för folket! Om man som jag älskar Mr wangs kreationer men är en vanlig dödlig så finns budget änglar som Gina där ute! Jackan är en nästan exakt kopia från Wang S/S, tackar! sweaten down the same alley även den. svart vanligt lite längre oversize linne och ett par finstickade ALLDELES för långa leggings =) jag är gammal dansare och detta var en typisk dans trend, för långa ben så man kunde skrynkla till eller kavla upp osv, snyggt tycker jag! Känns som man är back in the days nu! =) Lång virkad mössa från Indiska även perfekt som vår/ sömmar accessoar.

Jag låtsas att jag kommer se ut som Natasha Poly i min nya tröja! ;) haha


Bild Jak&Jil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0