ZARA

Zara sätter verkligen ribban för vårmodet 2010, dom har verkligen lyckats fånga de rätta stilerna, materialen, färgerna och mönstrena från de stora modehusen.
Vi ser Chloés kamelfärgade kappor, Ralphlaurens Dungarees, Celines dressade skinnkjolar, Alexander Wangs höga congacsfärgade skinnshorts, Chanels Clogs och D&G's All denim, och de gör det med material som är snäppet närmare orginalen än tex HM el Ginas eviga bommul/acrylic mixar =) INGET ont mot dessa kedjor då jag är en mkt trogen kund! Men det är nåt speciellt över att slänga på sig ett par (ÄKTA) congacsfärgade skinnshorts á la Wang för en slant som även gemeneman kan ha råd med ;)
Tummen upp för Zara 2010!



























Kommentarer
Postat av: Linn Bergh

åå Vill ha :) hoppas allt e bra med dig gums :) nu drar jag till åre över påsk men jag ringer när jag är tebax :D PUUUUUSSSSS MIN GUMMA

2010-03-31 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0