Rag N Bone

Kan vi inte få ha på oss RagandBones a/w kollektion 2010 NUNUNU, Det är ju för fasiken FULL-ON vinter =O, och nu när jag fått se vad som väntar har jag ingen lust att vänta ett ÅR =) Och jag hade faktiskt tänkt att det inte skulle komma mer vinter och snö nu..ever, så jag ser inget alternativ än ge folket kläderna nu!
 Den här kollektionen är som en godispåse, allt det snyggatse på en gång, och man kan ju tro att det skulle kunna bli stökigt och för mkt men fasiken, lyckas dom inte =) Vi har sammeten, skinnet, fårskinnet,fårullet, storstickat, militärgrön, militär grått, lumberjack rutor, kängor, snygga blazers, och allt på en och samma gång =) I LIKE IT Jag tycker det är kul att vi all ska se ut som små stylister med de små stylist magväskorna. Mkt intressant och rolig kollektion =)
Layers baby!


 



 
  





 


gillar utväxten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0